جولان آگهی های پزشکی در تبریز

جولان آگهی های پزشکی در تبریز

سید هادی شاطرموسوی: بدعت آگهی های تبلیغاتی پزشکی در سایه غفلت مسئولین شهر اولین ها روز به روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد.

گزارش خوش خبر حاکیست ؛ چندیست برخی از نشریات با لگد زدن به قانون توانسته اند نظر جمعی از پزشکان را برای تبلیغ های مطبوعاتی تحت عناوینی چون مصاحبه و رپرتاژ آگهی و بیوگرافی و … جلب و از این طریق برای رقابت تجارتی در طبابت بستر سازی کنند.

هرچند قانون هر نوع تبلیغ پزشکی برای اطباء محترم منع نموده و در مواردی صدور مجوز برای نشر آگهی را بر عهده سازمان نظام پزشکی گذاشته است با این حال سکوت سازمان نظام پزشکی و دستگاه های ذیربط ، چراغ سبزی برای آنانی شده که بیش از 50 درصد حجم نشریات خود را به این امر اختصاص می دهند.

سوای اینکه شارلاتانسیم رسانه ای عده ای ره گم کرده بر اشفته بازار مطبوعاتی افزوده است ؛ انتظار می رود ارگان های نظارتی و امنیتی به این مسئله ورود و با متخلفین به شدت برخورد نمایند چرا که به خاطر دوام و بقای نشریه های مذکور ، عده ای به این آشفته بازار سلامت  رونق تازه ای بخشیده و هر هفته بیش از پیش نظر مخصصین این شهر را برای رقابت در بازار هدف سلامت، ترغیب می کنند.

چاپ شده در نشریه خوش خبر به تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 / 12 ذی الحجه 1435 / 7 اکتبر 2014/ سال دهم/ شماره 663

Print Friendly, PDF & Email

یک نظری بگذارید

آدرس ایمیلتان منتشر نمیشودگزینه های الزامی ستاره دار شده اند *

*

*

code

رفتن به بالا