لزوم دقت کارکنان اتوبوس رانی در برخورد با مردم

لزوم دقت کارکنان اتوبوس رانی در برخورد با مردم

سیدهادی شاطرموسوی: بسیاری از مردم برای سفرهای درون شهری خود ، اتوبوس را به عنوان ارزان ترین وسیله حمل و نقل عمومی انتخاب می کنند . به ویژه از زمانی که اتوبوس های BRT موفقیت نسبی در جلب رضایت مردمی داشته اند ؛ در این ترافیک سنگین تبریز و کمی جای پارک خودرو،  عده ای عطای سوار شدن بر خودرو شخصی خود را به لقایش بخشیده و سوار این وسیله عمومی می شوند.

BRT با تمام مزیت های خود با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم می کند . انبوه حضور مردم در ساعات خاص ، بهداشت و نظافت درون اتوبوس ها و در مواردی فرسودگی و صدای ناهنجار داخل اتوبوس ها و بدتر از همه نوع برخورد مامورین کنترل کارت تصویر ناخوشایندی برای شرکت واحد اتوبوس رانی تبریز و وحومه ترسیم نموده است.

از سوی دیگر آلودگی هوای تبریز نیز الزام استفاده از حمل و نقل عمومی را دوچندان می کند با این حال انتظار می رود مسئولین اتوبوس رانی نهایت تلاش خود را برای رفع این مشکلات  و نیز بکار گیری افرادی در سطح و شان مردم تبریز و آموزش های لازمه و افزایش رفاه کارکنان خود ، سعه صدر را در برخورد با مردم لحاظ و بیش از پیش نظر مردم را برای استفاده از امکانات مسافرتی درون شهری خود جلب و ترغیب نمایند.

چاپ شده در خوش خبر به تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393 / 19 ذی الحجه 1435 / 14 اکتبر 2014/ سال دهم/ شماره 665

Print Friendly, PDF & Email

یک نظری بگذارید

آدرس ایمیلتان منتشر نمیشودگزینه های الزامی ستاره دار شده اند *

*

*

code

رفتن به بالا